Underbara fredag!

Hej på er!
Jag har haft en underbar dag på jobbet med en tur till stallet och så kom påskharen så alla våra eleverna fick gå på skattjakt och sen fick dom varsit påskägg med godis och en leksak, lycka på hög nivå! Ett påskägg fanns det också till oss fröknar så vi också fick lite godis, haha. Sen fick dom lite påskmust och så tittade vi på film innan jag tog mina små och avslutade dagen inne hos oss med lite slutsamling och prat. 

Har suttit lite vid datorn nu men blir bara arg för den är helt jävla cp igen! Måste nog om installera hela datorn för säkert 5e gången och det är så tråkigt så jag skjuter upp det lite till!

Hoppas på ett samtal snart så Jompa och jag kan dra iväg.. Men nu ska jag äta lite mellanmål iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0