13 augusti 2011

Bitter Sara, ja tack!!
Haha ja jo lite bitter är jag allt, men ska börja från början! Vaknade i morse och hoppade in i duschen osv sen skulle jag äta frukost och då fanns det bara en macka kvar, så trots att jag inte blev mätt orkade jag inte fixa något mer att äta. Sen åkte Johan, Jag och Jossan till Arboga och gick på medeltidsmarknaden ett tag, åkte hem till pappa och fikade och hämtade min bil efter det. När jag kom hem igen vid fyra var jag så sjukt hungrig så vi åkte till affären och skulle köpa något som vi kunde laga till lite fort, men nej inte ett skit hittade vi! Slutade med att jag gav med mig och sa ja till att köpa kebab, jag skulle ha en kebab med bröd som Jompa skulle dra och handla medan jag diskade här hemma. När vi sen skulle äta här hemma hade jag inte fått någon sås alls på min mat, tort som fan! Och ingen sås att ta här hemma hade vi, men det var ju bara att äta endå..

Nu ska jag fixa mig lite och senare kommer lite kompisar över, ska dricka lite vin och spela lite spel, sen får vi se vad som händer. Först skulle vi ut i Arboga men ingen var så sugen så får se vad det blir, trevligt att bara sitta här och umgås också om inte annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0