15 augusti 2011

Hej måndag!
Sjukstugan fortsätter här hemma, Jompa är sjuk idag med och jag är liite öm i huden, men fortsätter som vanligt och hoppas att inget bryter ut!
    Igår spenderade jag kvällen först i badkaret med massa skrubb, olja, hårinpackning och ansiktsmask och efter att jag blivit lite fin så tog vi tag i Molly, klapp och filade klorna och frisserade pälsen lite. Sen blev det film och godis med mina älsklingar.

Idag tog vi sovmorgon och sen drog Molly och jag ut på en pw, ska ställa mig och diska nu sen damsuga lite och efter det tänkte jag laga lite kläder som är trasiga. Vid halv tre ska jag iväg på ett möte och sen ska Louise och jag ut med hundarna, får se om L* vill följa med också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0