17 augusti 2011

God morgon på er!
Jag vaknade vid åtta och då drog jag ut på en pw med Molly, sen blev det en dusch och efter det massa frukost samtidigt som jag suttit här vid datorn. Ska gå och smörja in mig nu för känner mig så sjukt torr sen måste jag kolla vad jag ska packa för något. Louise ska ta min bil och köra mig till tåget vid strax efter ett idag sen hämtar pappa mig och Molly i Arboga, första gången Molly ska åka tåg, hehe! Ska iaf åka med pappa hem och så ska jag träffa Sandra och hundarna så dom får leka lite. När mamma kommer hem vid halv sex typ så ska vi över till mormor och morfar sen hem och koka sylt och sånt sen laga mat och mysa. Sover där ikväll för i morgon har jag också lite planer men dom orkar jag inte skriva nu..

Det svåraste är ju att packa så lite som möjligt till tåget, men jag vet inte alls vad jag ska ha med mig eller på mig, måste ju ha träningskläder så jag kan pw'a i morgon bittit, kläder att ha när vi ska ut i skogen och plocka svamp sen vanliga kläder att åka i och så, vet inte hur varmt det är där hemma heller så ska fråga Sandra hur mycket man måste ha på sig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0