21 augusti 2011

Börjar den här dagen med lite klagomål! Det har blivit något knas när jag mmsar upp bilder till bloggen, har skickat lite saker men inget kommer fram, så jävla tråkigt! Plus att min lilla vovve har kommit upp i spökåldern (när dom är ca 9-10 månader blir dom som valpar igen, deras första trotts) så igår kissade hon inne, helt plötsligt så ska hon absolut inte ut och gå, hon är rädd för allt, skäller åt allt och så ska hon vakna tidigt på morgonen igen och hoppa upp i sängen, inte kul! Men ah vi står ut och håller fast vid alla regler så hoppas vi att det här försvinner fort!

När jag skulle äta frukost för typ en timme sen så var brödet mögligt och vi hade typ inget alls att äta, så hemst det är! Så ah det blev en jävla mix med snabbnudlar, ägg och kokkorv, känns som att jag ska spy nu! haha!

Ska fixa mig lite nu, skriva inköpslista och sen åka och handla och sen senare är det kräftskiva, yeey! Ikväll blir det bara mys med mina hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0