23 augusti 2011

Hallå där!
Släpade mig upp vid åtta idag och tog en väldigt kort pw med Molly, börjar få ont i halsen och nästa vecka sätter träningen igång så ska vara lite försiktig. Dock har jag ett litet problem med träningen som jag inte har löst, det är två gånger i veckan men Johanna som jag ska gå med kan bara torsdagarna, vet inte om jag ska gå själv den andra dagen eller hur jag ska göra. Förut kunde jag gå själv men ah får se hur jag gör nu, vore bra om jag tog tag i det och gick själv så klart! Dock måste man ju köra i par och då är det ju bra om det finns någon extra som kan köra med mig där.. Och för er som undrar så ska jag börja på Box och kicken där jag har tränat förut, har haft uppehåll i lite mer än ett år men nu är det dags igen!

Jaja, nu ska jag plocka fram matte böckerna och försöka hinna med så mycket som möjligt, sitter så länge det går sen kanske jag hinner städa lite här hemma innan det är dags för lunch och sen lite jobb på fritte 13-16. Får se om jag skulle försöka hinna in till skolan efter jobbet för att prata lite med min lärare eller om dom har stängt då..


Jag för ett par år sedan, utklädd till boxare med fetaste blåtiran, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0