27 augusti 2011

Johan och jag kikade på film igår och dippade lite grönsaker, jag var supertrött så så fort jag slutade tugga så somnade jag i Johans knä. Till slut väckte han mig och så gick jag in och sov ist, skönt! Vaknade strax innan tio idag och hade ont i huvudet och ont i bihålorna och käkarna, är ju förkyld plus att mina visdomständer trycker i käken, usch! Gick iaf ut en sväng med Molly och sen låg vi tre och mös i sängen en stund efter det, precis som varje helg! Sitter nu med min frukost, ett glas bananmjölk, mums! Skulle behöva äta men har absolut ingen matlust alls, så det här får duga! Vet inte vad vi ska hitta på idag, känner jag Johan rätt så blir vi nog hemma bara.. Ikväll är det fest men vet inte hur jag vill göra, time will tell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0