29 augusti 2011

Hej där, måndag och ny vecka igen då!
Vaknade vid åtta idag men snoozade till strax innan nio, gick upp och ringde ett samtal sen ut med Molly. Har suttit vid datorn och ätit en banan sen dess, ska sätta mig på läroplattformen nu och kolla på lite genomgångar av saker jag inte förstår så kanske jag inte behöver så mycket hjälp i morgon. Har lite småsaker jag ska greja med här hemma innan jag ska iväg och jobba, 14.30-17.30, värdelös tid men bättre än inget alls!

Usch min förkylning vill inte ge sig heller! Har absolut inte ont i halsen utan är bara snorig och täppt, får se om jag ska träna eller inte i morgon, det är ju ändå första passet! Jompa säger att om man inte har ont i halsen så går det, så ah jag hoppas på att jag kan dra dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0