3 augusti 2011

Hej på er!
Onsdagen är här och nu är snart halva veckan gjord, sen går jag på semester! Eller ja alltså jag har inget jobb inbokat men eftersom jag inte har varit långledig alls under sommaren så kallar jag det semester, haha! Dock har jag upprop för matte b och ett annat möte jag vet att jag ska på men ah det är ju inte så mycket.. 
    Ska snart göra mig klar inför jobbet idag, 10-17 jobbar jag men mesta tiden spenderas ute vid dåvö där vi ska bada och sola hela dagen, mycket roligt ska det bli! Ska dock smörja in mig med solksydd nu direkt sen kör jag på med olja lite senare, vågar inte brassa på fööör mycket direkt.

GE mig lördag och Boda Borg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0