31 augusti 2011

Hallå onsdag!
Nu undrar ni så klart hur träningen gick igår, kan säga att det var det värsta jag gjort! Fy fan! Och inte mjukstartade dom heller utan dom körde på som aldrig förr, lite jobbigt när jag då inte har gjort ett pass på 1.5år, men fick mycket beröm av min gamla tränare iaf, haha! När det var två minuter kvar att köra gick jag ut och spydde, haha fy fan!

Sov kass inatt, vaknade hela tiden av att det var för varmt, för kallt, jag var kissnödig osv, hemskt! Släpade mig upp vid sex iaf och tog en pw med Molly så jag inte ska få sån träningsvärk och sen har jag ätit lite frukost. Ska ta och fixa mig nu för sen är det jobb 8-13.30 och sen 14-17.30 innan det är dags att tvätta och antagligen gå över till Anna och gratta henne en dag tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0