5 augusti 2011

"Nu är det sluut på veckan, det är daaags för fredags myyyyys!"
Ja så lär det låta en hel del på jobbet idag! Jag ska snart åka iväg och jobba 8-16 och sen går jag på "semester", andra kanske säger att jag är arbetslös eftersom jag inte har jobb inbokat men ah det låter finare med semester och jag vet att det snart droppar in lite timmar igen så det är bara att njuta!
    Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, ska handla en sallad att ha med till Boda i morgon och kanske hänga med Jompa och byta byxorna han fick i present men ah det är nog det. Får se om jag orkar hitta på något eller om det blir en hemmakväll, men just nu vill jag göra något, energin är på topp! Tips tack!?


Kommentarer
Postat av: Niles

Godmorgon! Hoppas att allt är bra med dig! Vad händer idag?

2011-08-05 @ 08:35:03
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0