7 augusti 2011

Hej på er!
Oj vad sliten och trött jag är idag, en vecka fylld med massa roligheter sätter verkligen sina spår! Jag har ju jobbat hela veckan, träffat hon jag är kontaktperson åt, umgåtts med kompisar sen igår var vi på Boda Borg i sju timmar med bara knappt en timmes paus, jag var hemma igen vid halv nio och halv tio var vi iväg på fest igen. Kom hem redan vid tolv eftersom vi var så trötta och sen låg Jompa och jag och bara pratade någon timme innan vi somnade. Vaknade vid tio idag och låg och sniffade på Jompa till elva då han vaknade, har tittat på Elvis på Gladahudiks och suttit vid datorn tills nu. Har typ inga planer alls idag, måste handla typ och ah det är väl det, vet inte om jag orkar göra något heller haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0