9 augusti 2011

Hej på er!
Jag har som vaniligt varit ute med Molly och ätit och bla bla. Sitter just nu och är ganska bitter för mig själv. Som ni vet skulle jag ju varit ledig den här veckan men tackade ja till jobb när dom ringde, nu börjar jag dock ändra mig. Jag har börjat känna mig så hängig och sånt där, tror dock det mest är psykiskt eftersom jag var så inställd på lite ledigt och så blev det jobb iaf. Jag har ju jobbat hela sommaren, har bara haft några dagar ledigt (och helger så klart) och nu börjar jag få lite panik över att jag har missat allt sol och bad, jag har ju hunnit med lite sånt men nästan bara med jobbet och inte med kompisarna. Men ja, det här blir nog en sån sommar för nu börjar ju alla andra jobba igen och snart börjar skolor och sånt för vissa kompisar. Inte för att jag är missnöjd med att få ha jobbat, det är asbra ju! Men ja, jag skulle nog tagit någon vecka helt off för nu börjar ju redan höstvädret komma lite smått och det är långt kvar tills julens lediga dagar. För under hösten hoppas jag att jag får jobba massor!

Nej upp med humöret och ner till jobbet 10-16 sen ska jag åka med min skitbil till pappa så han får laga den igen!

Och svar till Jossilutts kommentar: Ja weekend betyder helg, fast vill man åka ännu billigare så kan man åka typ tis-tor då många inte åker. Och du ska så klart med!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart jag ska med! Men har liksom bara två semesterdagar kvar att ta ut innan januari. Om man åker på en helg så kan jag ju försöka ta ledigt på fredagen så får man en dag extra att spendera på vår weekend ;)

2011-08-09 @ 18:09:18
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0