Bah!!

Krångeldag!
Efter jobbet så åkte vi till Arboga för att lämna min bil hos pappa och säga hej till mamma en sväng, först regnade det så mycket att man var tvungen att köra jätte sakta och sen när vi kom till pappa så står vi i regnet och så har han bytt lås till huset. Sprang iaf och hämtade extranyckeln så vi kom in, sen skulle pappa då ta tillbaka min gamla nyckel och jag skulle få en ny. Tro på fan då att jag råkade ge han lägenhetsnyckeln så när jag skulle in hemma hade jag ingen nyckel... Håller på med en fiskgryta nu och det fattas ju bara att den blir galen med. Såg dessutom fram emot en lång natts sömn i natt men kom på att jag ska upp och tvätta kl sju innan jobbet.. BAAAH!!

Nu ska jag sluta sura och gosa med min hund och äta massa god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0