Hjälp mig

Jag har ett problem som jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig med. Jag får inte äta massa glass, godis, dricka och sånt på veckodagar men som idag när jag inte har haft något att göra utan har varit mycket uttråkad så blir jag "hungrig" hela tiden. Jobbar jag och sånt så tänker jag inte alls på det utan det blir när jag sitter hemma och har tråkigt.. Försöker att inte äta något men alltså det är verkligen jätte svårt, först är jag bara lite sugen men sen blir jag hungrig till slut. Åt mat för kanske 1.5h sen men nu är jag jätte sugen/hungrig igen, vill ju äta något då för att inte behöva vara hungrig tills frukosten i morgon men vet inte alls vad. Har ni något tips på vad man kan äta som inte är så fett/onyttigt? Och säg inte drick vatten, det gör jag men det räcker inte..

Funderar på att börja med lchf någon gång i höst/efter nyår när jag kommit igång med träningen igen, mest för att dom flesta säger att sötsuget och småhungern försvinner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0