Hur många sjärnor kan du se?

En väldigt skön pw med Johanna blev det, 6km på max 40 minuter, awsome! Sen hem och äta, blev tre pannkakor för sen hade vi inte mer ägg, haha men ah var inte så hungrig faktiskt. Nu sitter jag med en kopp kaffe (nej gillar det inte direkt eller med socker och mjölk är det helt okej), är trött och seg i huvudet så tänkte att det kan pigga upp och bra för matsmältningen ska det ju med vara, kanske inte med massa socker och mjölk i dock, haha! Hade en idé om att lära mig dricka det innan träningar och sånt men fan, det kan jag nog glömma! Min mage är för känslig och att dricka svart kaffe, nej usch! Nu ska jag iaf titta på "Hur många lingon finns det i världen" och dricka upp mitt kaffe, sen ska jag sova massor!!




Appropå rubriken, alltså "mina" elever är ju utvecklingsstörda/förståndshandikappade och i filmen kallas dom lingon men jag har alltid kallat "såna personer" för stjärnor, för det är ju det dom är, Speciella, roliga och underhållande fast dom bara är sitt egna härliga jag, mina fina stjärnor!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så fint sagt hörru :)

2011-08-28 @ 12:04:19
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0