Lite kvällsprat

Hej på er!
Nu har jag äntligen landat här hemma i soffan! Efter jobb och sånt så började vi tvätta och laga mat direkt sen iväg till Anna och Philip för att gratta Anna, hon fyller i morgon men då har Jompa och jag träningar så vi kunde inte komma då. Sen när vi kom hem så var vi ner till tvätten, sen tog vi massa mått på mig för vid jul tänkte jag jämföra och se om det har blivit någon förändring, spännande! Ska kämpa som ett as för att det verkligen ska synas resultat! Har nyss duschat och nu sitter jag här i min one piece och myser. Känner att träningsvärken från igår smyger sig på mer och mer och i morgon lär jag väl dö lite till på träningen!


Världens finaste väska, dör lite varje gång jag tittar på den! Jag köpte den i går och har velat visa den men eftersom Anna också skulle få en i present så kunde jag ju inte avslöja den, haha! Båda är lika kära i våra väskor så i natt kommer nog hon också sova som en prinsessa i väskhimlen! Hahah! Sara ♥ Sin nya underbara väska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0