Mitt schema den här veckan!

Yes, jag har lite att göra i veckan så tänkte att ni kunde få kika på mitt schema!

Tisdag: Fix hemma på förmiddagen sen ner på stan och kolla efter presenter vid 12. 13-17 ska jag vara i skolan och plugga och göra första matteprovet. 19-20 ska jag på första Box och Kick passet, får dock gå själv för Johanna kan bara gå på torsdagarna, men det ska nog gå bra!

Onsdag: 8-13.30 ska jag jobba på Nyckel. 14-17.30 jobbar jag på fritidsklubben och sen 17.30-21 har jag tvättstugan.

Torsdag: Ska plugga matte hemma på förmiddagen, 14-17 jobbar jag på fritidsklubben och sen 18-19 har jag Box och Kick träning. Anna fyller också år då så får se om jag hinner dit och gratta henne något!

Fredag: Ledig än så länge, det suger, jag kommer dö av tråkighet här hemma!

Lördag: 13-22 ska jag jobba på ett bröllop utanför örebro!

Söndag: Ledig och mys med mina hjärtan!

Full fart för det mesta hela veckan, eller ja det ser så ut men jag kommer ändå hinna tycka att jag inte har saker att göra, precis som vanligt. Men jag älskar att se fram emot att ha lite saker att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0