Shopping

Sen jag kom hem har jag suttit på en utländsk sida och klickat hemma lite saker jag vill ha eller ja, massa saker för inga pengar alls. Sen har jag lagat mat och haft mig. Men åter till shoppingen, det är såå kul att köpa lite saker och förrutom det här så har jag beställt två nya sporttoppar via Jossan också, nice!


Jag skrev lite ca priser på allt, men 175kr blev det iaf, awsome!
Hoppas bara jag är lika nöjd sen när jag får sakerna, haha!      

Jag hoppas verkligen att vinter"jackan" kommer passa på Molly, den är ju sjukt cool! Skulle den inte passa så är det ju inte heller hela världens, inte ens 70kr betalade jag för den.. Och då undrar ni så klart vilken sida jag har använt!? Jo www.Dealextreme.com är det, ut och shoppa med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0