11 december 2011

Kvällen igår var riktigt rolig, dock blev det ingen utgång för mig, jag har ju hostat i säkert två månader minst nu och det blir alltid mycket mycket värre på kvällarna så när jag kom ut i den kalla luften började jag hposta massor och började må riktigt dåligt. Så när alla andra gick ut så gick jag hem och kollade lite på tv och sen gick jag och la mig. Hade dock en riktigt tankenatt så kunde inte sova på flera timmar och kom bara in i ett jobbigt tankemönster, men tyvärr så är det ju så ibland..

Idag så har jag mest slappat och plockat lite här hemma sen drog Anna och jag och veckohandlade, hämtade saker hos Johanna och Måns och efter det så beställde vi och Johan hemkörning med pizza, så galet gott! Nu har jag nyss gjort iordning en halv satts Rocky Roads som står och svalnar på balkongen, det är verkligen det lättaste och godaste julgodiset! Ska dock frysa ner det så jag inte äter upp allt innan jul, haha!

Nej nu ska jag slappa ett tag till i soffan och planera veckan lite innan det är dags att krypa ner i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0