15 december 2011

Hej på er!
Idag blev jag väckt av att min chef ringde och ville prata lite om en praktikant, kul att dom vill höra min åsikt och sånt! Gick och la mig en stund till efter det och trodde att Johans klocka skulle ringa en kvart senare men han hade visst ställt fram den en timme så halv tio vaknade jag och insåg att jag skulle upp, men skönt var det! Tog ut Molly på en promenad och gick hem till Anna och hämtade Jompas julklapp som jag hade gömt där.
   Kilade hem sen och åt lite frukost och kikade på tv. Ska snart göra mig iordning, slå in Johans paket och sen dra iväg till Big inn och handla lite julklappar innan jag ska ner till jobbet. Efter jobbet blir det sista box och kick träningen för den här terminen så jag ska verkligen ge allt och lite till!

Måste säga att jag är såå nöjd med alla julklappar som Johan och jag har fixat i år, känns som om alla kommer bli nöjda, lovely!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0