17 december 2011

Anna och jag drog ju iväg till västerås vid ett, jag hade fixat håret och haft mig för att få vara lite fin, men när vi kom dit var det snöstorm så det var ju ganska ovärt, haha! Vi åkte in till stan där iaf men det visade sig att vi inte hade så mycket mynt så vi kunde bara stå i två timmar (så typiskt oss), vi fick springa runt som tokar för att hinna in överallt, haha! Jag köpte en jätte fin stickad tröja/tunika till julafton, en ny almanacka hit hem och en som jag ska ha i väskan.

Efter att parkeringstiden tog slut så åkte vi ut till Erikslund och sprang runt där, båda var helt slut och hungriga så det blev mest massa hysteriska skrattutbrott, hahaha! Sen gick vi in på citygross och handlade lite gott. Kom hem vid sju och då hade Johan maten klar, pommes och hamburgare, mums! Nu har jag nyss tagit en dusch så snart ska Anna och jag ha en liten spakväll här hemma. Vi ska måla naglarna, ha ansiktsmask, ha fotvård dricka varm choklad med marshmallows och titta på massa matprogram och bara slappa i soffan, ska bli riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0