23 december 2011

Dan för dopparedan, nu är det näraaa!!
Jag har massor med roligheter och lite mindre roligheter att göra idag, nu sitter jag och betalar räkningarna och snart ska jag göra mig klar för att åka hem till Madde och planera nyårsafton/middagen med henne och Johanna, ska bli riktigt roligt! Sen ska jag hem och städa lite, damsuga, plocka bort disk och vika lite tvätt och sånt. Senare ska jag fixa mina naglar tills i morgon och sen ska Jompa och jag göra julskinkan, kanske köttbullarna också om vi hinner! 
   Ikväll vid typ sju kommer gänget hit och då ska vi spela bingolotto på uppesittarkvällen och äta massa julgodis och dricka glögg, ska bli så mysigt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0