27 december 2011

Jag trodde benhårt att jag skulle jobba 8-15 idag, men igår kväll hörde en kollega av sig och sa att jag har hans nyckel och att jag ska börja kl 7, så det var bara att pallra sig upp idag! Men var inte såå trött, sover alltid oroligt när jag inte känner att jag har koll riktigt så då blir jag inte så trött fören till kvällen heller.. Har precis ätit köttbullsmackor med rödbetssallad, var riktigt gott! Ska ta och fixa mig med mina nya produkter nu, ansiktskrämen är helt otrolig och tror att det andra kan bli riktigt bra det med!

Direkt efter jobbet idag så ska Johanna hämta mig sen ska vi möta upp Madde i Arboga och så ska vi till Öb och typ Dollarstore och köpa lite pynt till nyårsmiddagen/festen som vi har fixat, ska bli sååå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0