29 december 2011

Jag fick en skön sovmorgon till strax innan tio idag och direkt när jag vaknade så låg jag och läste i sängen och bara slappade. När jag hade gått upp så åkte vi och lämnade tillbaka Johans espressomaskin som jag gav honom i julklapp för den var trasig så idag ska han köpa en ny..

Jag har precis ätit soppa till lunch och nu ska jag ta tag i lite saker som jag måste göra idag, blandannat ringa ett samtal, vika tvätt, damsuga och lite sånt. Senare ska jag svänga förbi jobbet och lämna in lite papper och sen vid halv fyra så ska jag möta upp Johanna och Madde vid affären och så ska vi handla maten till nyårsafton och sen ska vi nog till systemet, trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0