6 december 2011

Hej på dig gullefjuuun!
I morse blev jag väckt av lite jobbsamtal, dock inget för idag men lite annat viktigt dom ville berätta, känns bra att dom ringer och talar om saker bara för att jag också ska få veta allt! Sen råkade jag slummra till en stund igen så gick upp strax efter nio sen ist. Och det är fortfarande lite snö på backen och jag hoppas verkligen det ska stanna!
   Ska ta och läsa lite matte nu sen vid ett ska jag in till skolan och plugga sen kl tre är det dags för prov nr tre, håll tummarna för mig! Efter jobbet ska jag hem och packa ihop akvariet och göra rent det för sen kommer det en tjej och ska köpa det av oss, känns lite konstigt faktiskt men det är lika bra! Vi orkar inte hålla på med det..

Vid sju ska jag tralla iväg och träna lite box och kick, Johanna och jag har bestämt att vi ska skita i mma'n dom två sista gångerna och försöka på nytt nästa termin så idag kör jag box och kick själv sen på torsdag kör hon med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0