8 december 2011

Hallå där!
Det blev en riktigt mysig kväll igår, vi kollade på fotbollen, drack glögg och sen satte vi oss och spelade mariocart, riktigt roligt! Kom i säng strax efter halv två och somnade på direkten och sen vaknade jag av mig sjövlv halv nio idag, förstår inte hur jag kunde göra det. Sov max 7h natten till igår och nästan 7h i natt och jag brukar behöva typ 9h för att känna mig riktigt pigg, men ah det är väl snön som gör det, haha! Gick ut med Molly när jag vaknade och idag är det isgata överallt och riktigt kallt, helt sjukt vad fort det har gått ändå. För en vecka sen var det typ vårväder och nu är det verkligen vinter, liite till snö så blir det kanon! Ska ta och diska nu sen försöka vika lite tvätt och sen ska jag iväg och jobba 14.30-16.30 och ikväll är det träning 18-19, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0