Biljävel!

Jag hade en riktigt mysig eftermiddag/kväll hos mamma, vi gjorde knäck, kola, mozartkulor, rischoklad och åt god mat. Vart dock inte helt färdig med julbaket så ska göra klart det någon kväll i veckan! Kom hem typ halv nio och då blev det en dusch sen har jag tittat på sex and the city och ätit lite godis. Ska lägga mig strax och tagga till inför jobbveckan!

Förresten!
Min jävla bil måste ju vara fylld med otur! Jag fick punka på motorvägen för 7 dagar sen, inbrott i fredags och idag lyckades jag få sladd tre gånger på väg ut till mamma och sista gången drog jag världens avåkning! Haha och jag har haft den i max en månad, fy fan! Ska börja spara till en nyare bil nu iaf bestämde pappa och jag, min är tydligen så lätt baktill så bakhjulen släpper i snön hela tiden, haha!




Hade iaf tur! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0