Fredagsmys!

Hej underbara fredagskväll!
När jag kom hem från jobbet vid fyra så la jag mig på sängen med Jompa och Molly och bara mös i typ en timme, sen ställde jag mig och strök gardinerna till köket och vardagsrummet, Johan fick damsuga lite fort och hämta upp julsakerna från förrådet. När vi hade fått upp gardinerna så gjorde jag mat och Johan satte ihop granen. Idag blev det helstekt fläskfile med rosépepparsås och klyftpotatis, mums!
Efter maten så ställde vi ut alla tomtar och saker och sen klädde vi granen, såå fin blev den! Dock hade vi inga polkagrisstänger så det kanske vi ska köpa, vet inte säkert om vi ska ha det eller inte, aha!

Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag sätta mig och slå in lite julklappar och äta lite julgodis samtidigt, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0