Full fart Sara

Jag har haft en kanon dag idag! Från halv elva till typ fyra dukade vi, pyntade och förberedde lite mat, riktigt roligt var det! När jag kom hem så mös jag lite i soffan med Jompa och sen drog vi iväg till västerås, han köpte sig en ny espressomaskin, vi köpte lite mat och sen lite annat grejs. Nu står maten i ugnen och jag hoppas verkligen att det är klart snart, har inte ätit sen frukosten vid nio så är riktigt hungrig! Idag ska vi iaf äta klyftpotatis, fläskfile, vitlöksbröd, chilisås och sallad, ska bli såå gott efter all julmat!

Ikväll blir det bara lugnt, Johan ska nog pilla med maskinen och sen blir det nog någon film och tagga tills i morgon, det ska bli så roligt och jag vet att alla kommer vara så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0