Hemmaspa

Oj jag har verkligen haft fullt upp hela dagen!
Städade här hemma, plockade och sen ringde jag lite samtal, efter det drog jag ner till jobbet och kopierade massa papper. Vidare till Kicks med Anna sen och köpte glitterspray till håret och nagellack.
   Efter det så mötte jag upp Johanna och Madde och så köpte vi all mat till nyår, blev en sväng till systemet också efter det, handlade lite gott! Har nyss ätit lite mat här hemma, Johan ska lana så jag har bjudit hit Louise ikväll. Ska ta en dusch nu innan hon kommer sen ska vi testa att göra jordgubbsglass i glassmaskinen och sen blir det lite hemmaspa, fixa naglarna, ansiktsmask och lite sånt, ska bli riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0