Julklapps shopping

Jag var ju med Louise till optikern idag och nu ska även hon få glasögon, dock måste hon ha sina hela tiden, hahaha! ;) Sen gick vi på stan och jag köpte lite julklappar så nu är jag snart klar, har några småsaker kvar att fixa bara. Längtar tills vi plockar fram granen så jag kan slå in alla paket och lägga dom under granen!

Fick även ett jobbsamtal så nu har jag bokat in lite mer jobb, underbart!

Sitter och vill till erikslund just nu, vill köpa dom dära nya sakerna på ikea och kolla efter nyårskläder, men hoppas någon köper akvariet snart så ska jag iväg!!

Nej nu ska jag göra mig klar tills L* kommer så vi kan ta oss en promenad med Mollsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0