Klappar mig själv på axeln

Jag måste få skryta lite över mig själv.. Förra helgen köpte jag en flaska cola till mig och Johan som vi bara har tagit varsit glas ur, har även massa god glass i frysen och det står en skål godis framför mig på bordet där jag sitter. Och hela den här veckan har jag varit så galet sugen på att dricka cola, äta glass och ta några godisar men jag har inte rört det och ist gick jag och tränade själv i tisdags och idag ska jag träna med Johanna.  Alltså det är verkligen inte en stor grej alls men jag är ändå nöjd över mig själv, hoppas att jag kan låta bli i helgen också, så mycket som möjligt, men det är klart att man får unna sig lite! Fan nu ska jag komma igång med träningen och speciellt efter julen, beach 2012, here I come!!


Min fina! Tack för att du alltid stöttar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0