Min fina jul!

Tänkte att jag skulle berätta lite om min jul då jag inte har hunnit blogga så mycket..

24e. Älsklingen och jag tog sovmorgon och när vi vaknade så satte vi oss vid granen och delade ut våra julklappar, jag fick flera böcker som jag ville läsa, godis och sen en tidnindsprenumation i 16 nr, blev väldigt glad! Av mig fick han en espressomaskin, kalsonger och en onepiece! En mycket nöjd pojkvänn blev det! 
   Efter massa god frukost och lite mys och fix så åkte vi hem till min mamma till kl två ungefär, där var hela tjocka släkten + Elisabteh med föräldrar för att fira jul! Vi tittade på Kalle Anka, åt mat, Tomten kom och så fikade vi. Vi kom hem ungefär vid nio på kvällen och då åt vi lite kex och ost och tittade på Sällskapsresan. 
   Vid elva så gick vi och Jossan till kyrkan för att titta på midnattsmässan och även se när två av våra vänner skulle sjunga, det var väldigt mysigt och dom var galet duktiga!

25e. Vid två åkte vi ut till sväronen där även Anna och Philip var för julafton nr2. Först åt vi mat sen spelade vi spel, åt massa godis, efterrätt, pratade och bara hade det toppen! Vi fick blandannat en glassmaskin i julklapp av sväronen som det ska bli riktigt roligt att använda!
   Vid sju ungefär kom vi hem och då svidade vi om till våra nya onpiece's (Jag fick en ny av pappa i julklapp, knallrosa, haha) och strax efter det kom Anna och Philip över och så spelade vi spel hela kvällen och åt skinksmörgåsar, riktigt mysigt!

Dom kilade hem vid halv ett sen ungefär och då la jag mig för att läsa lite i en av dom nya böckerna, men somnade ganska snart.

Det här har varit den bästa julen jag haft på flera år och det var så mysigt att få spendera all tid med Johan! Jag har fått julklappar som jag är riktigt glad över och jag känner även att jag har gett bort bra saker. Men mest glad är jag över att få ha spenderat så mycket  tid med mina nära och kära!


(Taget i Turkiet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0