Min goda nyhet!

Idag går jag på jullov (förrutom att jag jobbar två dagar nästa vecka) tills den 9e januari då jag ska börja på mitt efterlängtade vikariat!!! Åh jag är så jävla glad!! Fick veta det igår och idag har vi skissat på schema, kommer få jobba ca 90-100% hela vårterminen och det känns helt otroligt!

Igår kom rektorn och berättade det för mig och frågade om jag ville ha vikariatet för dom hade önskat mig i den klassen iaf och jag var verkligen inte sen med att tacka ja! Idag hade hon sagt att hon aldrig hade sett någon bli så glad över ett vikariat förut, hahaha!

Jag ska iaf börja i klass I på Nygårdsskolan, har jobbat där en hel del redan och jag älskar verkligen personalen och eleverna så det kommer bli underbart! Jag trivs verkligen med dom så det kunde inte bli bättre! Det här har jag hoppats på hela hösten men trodde verkligen inte att det skulle bli så, har inte jobbat såå mycket men det lönar sig verkligen att visa att man är intresserad och vill jobba! Kommer dock ha långa och tuffa dagar men det fixar jag!

ÅH JAG ÄR SÅ GLAAAAD!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0