Otursdag!

Åh jag måste berätta! Förutom att jag har haft en riktigt bra dag så har jag haft en riktigt otursdag också! Det började direkt när jag kom till lokalen (som vi hyrt till nyårsmidagen och festen) och skulle dra bort tejp från en sax, lyckas då hugga mig själv i tummen så jag skär ett ganska djupt hack, några minuter senare så har jag av en nagel, inte världens sak men dagen innan nyår är det verkligen inte roligt!
    Ett tag senare ska jag diska en kniv och lyckas hacka mig i handryggen med den, strax efter det så ska jag ta i en grej och glömmer att den nyss varit i ugnen och bränner mig. Och inte var det slut där inte utan jag ska trycka ut lite grejer med en pepparkaksform och skär mig då i handen på formen. Helt sjukt vad illa det har gått! Som tur är så har jag inte speciellt ont av något, skärsåren svider så klart lite men så är det väl när man är klantig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0