Shop til you drop!

Nu har vi ätit tacos och jag har även hunnit prata med Anna en sväng och pratat om lite planer för morgondagen, men allt sånt får ni veta i morgon ist!

Det var iaf jätte trevligt att åka till Erikslund med Johan och hans mamma, jag köpte lite saker till mig och dom handlade också lite kläder, sen köpte Johan och jag en ny byrå och en blomma med en ny kruka att ha på den i hallen, kommer nog bli fint!

Förrutom örhänget och det på bilden här nedanför så var vi in på citygross och handlade massa gott, blandannat så köpte vi minimarsmallows som jag ska ha i varm oboy och sen göra julgodis med, sen massa ostfrallor och sen köpte vi färdigskivad julskinka som jag smakade lite i bilen på väg hem eftersom jag vaer så hungrig, haha!

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på tv, det var lite stressigt på jobbet och sen shopping efter det, är helt slut nu kan jag säga! Skulle vilja bygga ihop byrån men tror fan inte jag orkar! haha!




En klänning till nyår, en vanlig t-shirt och ett assnyggt linne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0