Shopping

Puh nu är vi äntligen hemma igen! Det har varit en riktigt rolig dag men nu är jag väldigt trött! Vi var kvar hos Johan och Annas farmor ända till halv fem där vi fikade och pratade massor, riktigt trevligt! Sen åkte vi till Erikslund där dom köpte lite julklappar, en annan är ju klar (eller ska greja iordning det sista hemma bara, haha) sen åt vi mat där, mums!
      Jag letade efter kläder till julafton men hittade inget som passade, dock hittade jag ett supersnyggt armband till nyår och då fick man ta ett smycke till på köpet så tog ett lånbgt halsband med ett enkelt hjärta, sen köpte jag en liten julprydnadsgris. Och sist men inte minst så köpte jag nytt värmeskydd till håret och sen köpte jag en slags rollon som man har under ögonen som ska ta bort mörka ringar och påsar under ögonen, har läst att den ska vara bra så ville testa! 

Nu ska jag slappa i soffan heeela kvällen med min trötta vovve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0