10 februari 2011

Tjohoo, idag är det torsdag och en dag närmare att jag tänkte vara friskt! Har sovit typ 11 timmar i natt, dock med massa avbrott eftersom Johan har haft feber och svettats ner hela sängen.. Kollade i morse och det visade sig att jag fortfarande har lite feber, hur fan kan man ha feber i 5 dagar? Dock känner jag inte speciellt mycket av den mer än att jag är pytte lite öm i huden och sen är det hostan och ögonen som gör ont som vanligt, men ah fan snart är jag nog friskt! Känner det på mig!
    Dock börjar jag bli sjukt uttråkad här hemma, så ska se om jag kanske orkar städa lite idag, eller iaf diska. Vårat hem ser ut som en bombnedslag så jag ska iaf göra så gott det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0