11 februari 2011

Hej där!
Har inte hunnit blogga idag eftersom jag har spenderat hela dagen åt att ominstallera hela min dator, kissies jävla äckelblogg gav mig virus tre gånger igår, kul!!

Aja men nu är datorn som den ska igen iaf och jag börjar faktiskt må riktigt bra! Känner mig mest lite förkyld bara, har några grader feber kvar men ah dom är snart borta! Linda frågade nyss om jag inte kunde hänga med henne till donken så jag har nyss kastat på mig lite kläder så jag kan följa med en stund, blir typ första gången jag är utanför dörren sen förra lördagen, härligt!
    Linda åker förresten till thailand på söndag i två veckor, så sjukt orättvist!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0