14 februari 2011, Alla hjärtans dag

Idag är det exakt två år sedan min och Johans första dejt och första gången vi kysstes när vi var nyktra. Och jag är verkligen fortfarande så sjukt kär i min pojke! Det är helt galet vad tiden går fort, att jag för två år sedan nervös som ett as gick för att möta honom och vi åkte hem till honom och tittade på film och så sov jag där. Och att den lilla dejten har lett till det här, vi bor i en underbar lägenhet och bara lever det liv vi alltid velat ha med så mycket kärlek!


Jag är så glad att jag har min Johan, han som vet allt om mig och känner mig utan och innan. Som vet mitt betende långt innan jag gör det och han som skulle göra allt för mig, precis som jag för honom! ♥


Kommentarer
Postat av: J

gumman va söt du är!det är så himla underbart att få vara med, jag älskar mitt liv med dig<3

2011-02-14 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0