17 februari 2011

God morgon på er, eller okej god middag kanske passar bättre nu.
Idag vaknade jag vid nio men låg och småsov till tio, har drömt mardrömmar i natt så det har varit lite jobbigt att sova, hatar mardrömmar! Men iaf, efter jag vaknat har jag bara suttit här vid datorn och läst lite bloggar, har inte ens ätit frukost än men det är såå tråkigt med frukost! Det har nog aldrig varit min grej!
     Funderar på att gå in och väcka hjärtat nu men kan inte bestämma mig om jag ska eller inte ska, det här är typ andra natten på över en vecka som han har sovit utan feber, så han behöver säkert sova en hel del.. Men jag kanske kan peta lite på honom iaf, hehe..

Annars då? Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra idag, så sjukt tråkigt!! Vill bara få jobba lite eller något! Så ja, jag ska väl sitta vid datorn en stund till sen försöka komma på något att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0