21 februari 2011

Hej på er!
Jag sitter och äter frukost för fullt just nu och läser lite bloggar, idag fick det bli äggröra och sallad till frukost. Lite knasig blandning med sallad är verkligen det bästa som finns men bara det står man sig ju inte såå bra på.. 
    Om typ en halvtimme börjar vår tvätt tid så jag måste knuffa Johan ur sängen snart så jag kan ta sängkläderna och sånt, sen ska lägenheten städas idag, disken ska diskas, kylen och frysen ska fyllas och så måste vi planera maten för den här veckan. Men ah det är bara att köra igång och passa på nu när man inte har blivit inringd till jobb eller något...

Nej nu ska jag äta upp salladen och sätta igång, ha en bra dag!


Annorlunda frukost, men oj så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0