3 februari 2011

God morgon på er! Jag sitter och väntar på Elin och ungarna, dom har varit i västerås hos doktorn och nu har Elin bråttom till jobbet så ska ta hennes bil och lämna henne på jobbet, köra ungarna till dagis i Arboga sen tillbaka och lämna Elins bil på hennes jobb och ta en promenad hem. Dock börjar tvätt-tiden halv elva så det är lite bråttom, får hoppas att Johan hinner hem och kan sätta igång första maskinen..

Tack för alla kommentarer på mitt inlägg igår, både här och på Facebook! Jag hoppas ni har rätt att dom växer ut igen, för just nu ser jag ganska skev ut, haha! (Johan säger dock att det inte syns..) Och My, jag kommer faktiskt ihåg att du gjorde sådär redan när vi var små, alltid ett plåster på tummen så jag hoppas att du med kan slippa det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0