4 februari 2011

God middag snyggingar!
Idag tog jag mig en skön sovmorgon till halv elva, sen låg jag kvar ända till elva, såå skönt! Har nyss ätit lite frukost så när älsklingen äntligen kan ta och bli klar så ska vi fixa oss och kila ner på stan, jag ska köpa en present till Magnus som fyller idag sen ska vi kika på en avskedspresent till Peter (buhuu) och till sist ska vi hämta ut Johans skjortor som dom skulle ha sytt om till idag. Efter det blir det nog hem och laga mat för sen ikväll åker vi till Arboga och grattar Magnus!

Förresten, det är många som fyller nu i dagarna och det är mycket i min kallender tycker jag. Känner tre st som fyller idag, i morgon är det 7år sedan vår älskade hund gick bort och i på söndag fyller Isak och sen rullar det på, kul med mycket kalas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0