6 februari 2011

Herre gud vilken lång och hemsk dag jag har haft! Har nyss lyckats ta mig ett bad och få på mig kläder, har bara kunnat få ner en macka och ett halvt glas vatten på hela dagen, sjukt sliten! Men Johan är iväg och fixar kebab nu och sen har Anna handlat chips åt oss, pringles ska jag unna mig ikväll, så jävla gott!

Kvällen igår då. Det var verkligen helt sjukt, alla blev så himla fulla och glada och det blev en hemmafest utan utgång (tror inte någon hade kommit in på krogen heller dock) och ja allt var verkligen jätte bra! Dock blev Jossan dålig vid tolv så då fick jag ställa upp och spola i toaletten åt henne, klä på henne lite och se till att hon kom hem, men vad gör man inte för sin bästis! Sen vid två taget fick jag världens damp och gick hem helt själv, höll på att slå ihjäl mig flera gånger innan jag kom hem. Tror Johan rullade hem vid fem taget sen. Och varför jag var arg? Jag har ingen aning och det har visst ingen annan heller, men så kan det nog vara ibland, haha!
    Kände mig också väldigt emotionell igår men så kan det vara när man saknar sin bästit så mycket och när man vet att en kompis ska åka iväg till krig i flera månader, känns inte okej men är det något han vill så måste han nog ta chansen..

Nej nu ska jag pilla i mig några chips innan Jomp kommer med maten, ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0