7 februari 2011

Hej där! Hoppas ni har en bra morgon för det har verkligen inte jag.. Har inte kunnat sova mycket alls inatt utan bara snurrat runt och svettats som en gris! Vaknade i morse vid nio och kände mig verkligen inte bra så stängde av klockan och försökte sova mer, vaknade sen vid tio och nu mår jag så dåligt så jag skulle kunna grina, haha! Har ont i magen, ont i huden, mår illa, halsen gör ont och kliar och jag svettas och håller på.. Känns som att den här veckan kanske inte alls blir speciellt rolig..
     Dessutom är det söndag/måndag idag vilket betyder att vi inte han göra söndags fixet så som städa, handla och sånt igår så det måste göras idag.. Får se hur mycket jag orkar med bara, tur dock att Jomp är hemma så jag slipper göra allt själv..

Nej nu ska jag inte klaga mer, sånt är inte speciellt kul att läsa men jag ville bara få skriva av mig lite.. Ska lägga mig och läsa min bok nu och hoppas att jag snart känner mig bättre. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0