Arbogabesök

Hej på er! Nu är jag hemma från Arboga igen.
   Strax efter fem tog jag min lilla bil och åkte hem till Elisabeth och Sandra för att hälsa på och träffa Sandras lilla bebis Matilda. Sandra är en av mina bästa vänner som jag har känt i hela mitt liv, men för några år sedan flyttade hon ända upp till Abisko och skaffade karl och nu för 10 veckor sen fick hon en liten flicka. Men trots att hon bor så långt bort och att vi inte ses speciellt många gånger per år så när vi väl ses känns det som om det var igår vi sågs, det är riktiga vänner det!

Precis när jag kom till dom så hade Matilda somnat och sen sov hon nästan hela kvällen, men fick iaf mysa lite med henne och på lördag träffar jag dom igen. Mamma kom också över dit och så åt vi hemmagjorda semlor och bara pratade massor.
   Sandra hade även rensat ur sitt gamla rum lite och skulle slänga massa böcker så jag hittade fyra böcker som jag tog med hem och ska läsa, braa!

Nej nu ska jag ställa mig i duschen och försöka få min enorma magvärk att gå över, ska ringa doktorn i morgon och se vad det kan vara..

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0