Blööäh

Usch vilken dag, känns som jag pendlar mellan liv och död, eller okej kanske tog i lite men jag pendlar iaf mellan hosta och tårar..
    Tog ju alvedon tidigare och då blev jag ganska pigg så trodde nästan jag var lite bättre men nyss gick det ur kroppen och nu är jag gråtfärdig för jag mår så dåligt. Börjar dessutom bli täpt i näsan och vi har ingen nässpray hemma, börjar nästan få panik för jag vet att jag inte fungerar utan det när jag är förkyld..

Nu ska jag göra något som är totalt förbjudet för mig egentligen, ska tröstäta lite godis för att få i mig lite socker och ja det är nog allt jag kommer göra, blir nog att försöka sova tidigt sen för i morgon måste jag köpa näsdroppar..

Dessutom retas Johan och det gör verkligen inte saken bättre!! Men vänta bara Claesson, håller min nästäppa mig vaken inatt vet jag vems chips jag kommer äta upp.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0