Bra dag!

Gud vilken rolig eftermiddag jag har haft!!
Anna plockade upp mig och så drog vi till kicks, hittade massor jag ville ha som rött läppstift, highligter, flera nagellack osv. Sen kilade vi in på willys och handlade lite innan vi åkte hem hit och så gjorde jag en baguette deg och sen lagade jag lite mat. Efter maten fick Johan baka ut brödet som vi med stooor spänning gräddade. När brödet var färdigt spelade Anna och jag super mario och sen kollade vi på Sveriges mästerkock, jamies 30 minuters middag och sen strax efter tio åkte Anna hem och jag tog mig en dusch. Nu ska jag kika lite på bb innan det är dags att sova, ska försöka slänga upp receptet på dom supergoda baguetterna åt er också så ni kan testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0